21 Şubat 2012 Salı

Little Monster!

Sibel ablama diyorum ki su yigiti kopyalasakta bende alsam! Nasıl bir cocuk bu ya! Tabi efeden ve kivanctan hic yakınlık göremeyen bünyemize yiğit iyi geldi! Bir kere hosgeldinizzz diyor sevinçle biri eve gelince. Günaydın, iyi geceler, nasılsın, teşekkürler, mısın musun gıbi seyler söylüyor. Sabah sabah gunaydinnnnn yiğit diyorum ve karşılığında günaydın kados diyen bir küçük adam! Efeye de aynı sevgiyle söylüyorum, el cevap: git ya! Maalesef boynuz kulağı geçiyor e yiğit efeyi tahtından edebilir.

Yemeğini yiyor, kahvaltısını yapıyor, uykusu gelince uyuyalım mı diyor, susadım cisim geldi kakam geldi gıbi uyarılar veriyor, sinemaya gittiğinde koca adam gıbi film izliyor, gülücükler dağıtıyor.. Nasıl bir şey çözemedim! Hepimiz şaşkınlıkla izliyoruz.

Misal gecen gün sosis yaptım kahvaltıya. Çatalına sosis batirinca sevinçle "ay cok heyecanlandim" dedi!

Kopyalama teknolojisi olsa kesin yiğitten kendime 273737 tane yaptırırdim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder